5 Întrebări despre Popsockets cu CEO-ul din America – Tom Croke

Popsockets s-a răspândit pe neașteptate în toată lumea : Serena Williams s-a fotografiat la Italian Open, folosind Popsockets pentru a-și face un selfie cu primul ei trofeu din sezon.

Ryan Seacrest, și-a etalat accesoriul pe covorul roșu al premiilor Grammy. Modele și personalități ai lumii mondene, Gigi Hadid, Kendall și Kylie Jenner au postat nenumărate poze cu ele folosind Popsockets.

Toată această reclamă a dus la o creștere explozivă pentru compania din Boulder care vinde suporturi de telefon pliabile. Cu vânzări tot mai mari, Popsockets a apelat la fostul director executiv IBM și antreprenorul Tom Croke pentru a conduce expansiunea.

Ne-am întâlnit cu Croke pentru a afla secretele din spatele succesului Popsockets și care sunt planurile lui de viitor pentru această companie.

Cum de ai ajuns să fi capul companiei Popsockets ?

Cate, sora lui David Barnett, inventatorul și fondatorul companiei Popsockets locuiește în cartierul nostru din sudul Denver-ului. Copii ei au început să le vândă în școala din cartier în 2014 și copii mei – care sunt toți adolescenți – au avut Popsockets încă din primul an de existență.

Prin Cate, am ajuns să mă cunosc cu Dave. Am început să vorbim în urmă cu puțin peste un an. Am investit inițial în companie și am rămas în contact. Recent, ne-am întâlnit din nou și mi s-a părut momentul oportun să mă alătur.

Compania a crescut atât de repede și era pregătită pentru o nouă etapă, așa că am început prin a vinde cu amănuntul pentru o perioadă lungă de timp și astfel am prins experiență pe această parte, dar și puțin pe partea de e-commerce.

Cât de rapidă a fost creșterea ?

Veniturile lunii August 2016 au crescut cu 2000% mai mult față de veniturile din August 2015. De la începutul lui 2014 până astăzi, în medie de la lună la lună, veniturile au crescut cu 20%. Astfel, vânzările din Martie 2016 au crescut cu 20% față de cele din Februarie 2016, vânzările din Aprilie au crescut cu 20% față de Martie și tot așa.

În fiecare lună, vindem un volum de marfă de 20 ori mai mare față de aceeași lună în anul trecut. Totul este o mare nebunie.

Ce a condus la toate aceste vânzări ?

Grupurile pe care le-am găsit adoptă îndeosebi adolescenții, în special adolescentele și mamele acestora. Majoritatea clienților noștri sunt femei și majoritatea sunt sub 34 ani. Aceste grupuri sunt foarte bune în rețelele sociale și devin „evangheliștii” tăi.

Astfel, am dat peste partenerii noștri, influențați de social media. Am încheiat un parteneriat de marketing cu un star al Youtube-ului, Jenna Marbles care și-a desenat propriile modele și am creat o noua linie cu star-ul Youtube-ului, CutiePie.

Acea sensibilizare a fost la fel de puternică precum scoaterea primului cuvânt pe gură. În rest, tot ce am făcut a fost fundamental. Nu am scos reclame, nu am investit în optimizarea motoarelor de căutare, tot ce avem sunt cele 2 campanii de marketing. Multe persoane găsesc acest lucru fundamental.

 În afară de selfie-uri și adolescenți, cum își dorește Popsockets-ul să atingă publicul larg ?

Ei bine, da, multe persoane folosesc Popsockets pentru a-și face selfie-uri deoarece pot să țină telefonul în mână detașat de corp, îl pot susține și își pot folosi și degetul pentru a apăsa pe ecran.

Eu îmi folosesc telefonul pe post de GPS în mașină, împreună cu sistemul conex Popclip și îl poziționez sus, pe bord. Dar, de asemenea este un suport fantastic dacă vrei să vizionezi un film în avion sau pur și simplu, să ai un suport pentru telefon.

Le-am dat cadou la jumătate din colegii de muncă de la uzină. Am vorbit cu prietenul meu din Minnesota și mi-a spus că le-a împărțit pe toate familiei, dar că cel mai încântat a fost bunicul său în vârstă de 90 ani. A fost greu să își țină telefonul în mână dar acum, își folosește telefonul ca suport și își poate folosi ambele degete să scrie.

Ce planuri ai pentru compania Popsockets ?

Ne focusăm foarte mult pe vânzările online, care merg foarte bine. Vindem către distribuitori deși nu ne-am dat interesul prea mult pentru asta și este o adevărată provocare să facem față comenzilor pentru Crăciun. De asemnea, urmează să implantăm și câteva noi programe, dar cred că încă nu îți pot spune despre asta.

Petrec foarte mult timp focusându-mă pe creșterea vânzărilor online. Avem distribuitori în 30 țări, dar în foarte multe locuri Popsockets nu este prea cunoscut.

În schimb, se vând foarte bine în locuri neașteptate. În Tahiti e nebunie, la fel și în Kuwait. Nu știu despre cine e vorba, dar persoana potrivită a fost interesată de Popsockets și acum toți locuitorii din Tahiti vor Popsockets.

Am văzut cum “evangheliștii” fac posibilă acestă răspândire de opinie. Cea mai bună reclamă este de la persoană către persoană, iar cu asta Popsokets a câștigat teren. Oamenii devin dependenți de Popsockets pentru că sunt deja dependenți de telefoanele lor.

Regula 101 a unei afaceri spune să începi cu pași mici dar acum, în era internetului, produsele tale pot fi oriunde, oricând și este de datoria ta să faci să se întâmple asta cât mai repede.

O versiune anterioară a acestui articol atestă faptul că Popsockets a colaborat cu gamer-ul PewDiePie. În schimb, aceștia au colaborat cu prietena acestuia, CutiePie.

 

Sursa: http://www.dailycamera.com/boulder-business

Meniu