După ce s-au vândut 100 milioane de PopSockets, ambalajul a fost schimbat, iar gama de produse și-a lărgit numărul
La început, Popsockets a fost inventat să rezolve o problemă pe care mulți dintre noi nici nu realizăm că o aveam: telefoanele smart nu sunt concepute pentru a fi ergonomice, dar aplicând acest dispozitiv de prindere pliabil obții un obiect pe care omul îl poate mânui. Odată câștigat renumele și recunoașterea de accesoriu magic, că urmare a multiplelor utilități, era nevoie ca mono brandul Popsockets care era reprezentat de produsul care îi purta numele, să evolueze prin dezvoltarea gamei de produse, dar și vizual către o identitate care să atingă targetul cool.
Ne bucurăm să anunțăm că am contribuit la atingerea recordului de 100 milioane bucăți vândute pe decursul a 5 ani de PopSockets, și aproape 4 ani de când există în România. Apropo… Stiati ca McDonalds a vândut 100 milioane de burgeri in 17 ani? Haa…PopSockets rulzzz!
Cu o cerere în creștere, pe măsură ce PopSockets a intrat în tot mai multe piețe din jurul lumii, nevoia de evoluție și identitate vizuală a crescut din ce în ce mai mult.
Fiind un produs viral, vine și cu provocări. Iată de ce:
Provocarea nr. 1
Ambalajul vechi avea câteva slăbiciuni, chiar dacă era calitativ. La o puternică tragere îți oferea un PopSockets gratis, fără a fi necesar un cod promoțional 😊) Produsul zbura pur și simplu de pe rafturi, lăsând aceste ambalaje în urmă. Evident că retailerii nu au fost foarte mulțumiți, așa că noul concept de ambalaj este super securizat.
Provocarea nr. 2
Când un produs are succes este inevitabil să un fie contrafăcut. Chiar dacă un se folosește numele brand-ului, oricine poate imita produsul pentru o fracție din cost. Asta s-a și întâmplat. Produse contrafăcute de o calitate foarte slabă au invadat piață. Dar când s-au rupt sau adezivul a cedat, și oamenii și-au spart ecranele telefoanelor au arătat spre noi. Astfel, era necesară o separare față de produsele contrafăcute, prin calitate la orice nivel.
Provocarea nr. 3
Oamenilor le plac brand-urile. Le plac și produsele cool, inovative. Dar a avea un produs cool și inovativ nu face neapărat și cunoscut brandul. Pachetul vechi a avut farmecul primilor ani de creație și muncă la brand, însă în timp ce experiență PopSockets s-a dezvoltat, brandul a prins viață, abundând în creativitate și pasiune. Și asta a făcut că imaginea brandului POPSOCKETS să fie una jovială și plină de culoare, la fel că și produsele noastre.
Provocarea nr. 4
Ani la rând s-au petrecut spre perfecționarea produsului PopSockets, către conceptul de schimbare și colectionare, care începând cu anul acesta este denumit PopGrip.
Idea a fost ca oamenilor să le placă ceea ce aleg din magazin. Să atingă un produs premium. Contează că dai niște bani în plus ca să obții acel sentiment că ai ceva de valoare, durabil? Răspunsul este da, pentru că atunci fiecare bucățică de design premium are un motiv să existe.
În final, nu s-a dezvoltat un singur ambalaj, ci cum gama de produse s-a dezvoltat cu alte 6 produse, noul ambalaj reprezintă toată familia de produse din 2019 a brandului mama – PopSockets.
Soluțiile:
În esență tema a fost să se creeze un sistem de ambalaj nou care să rezolve toate provocările în același timp. Iată ce s-a făcut:
Sistemul de deschidere și testare a produsului era esențial să rămână, să-l vezi la raft, să-l ridici, să te joci cu el.
Dar că să ne adresăm problemei furtului, am conceput un sistem deștept de blocare ce permite clientului să mânuiască dispozitivul fără o finalitate ilegală. Baza PopGrip-ului stă ferm în pachet până când acesta este deschis, apoi alunecă ușor afară ceea ce este bestial atât pentru noi, cât și pentru vânzătorii noștri.
Un alt lucru care este bestial este că ambalajele produselor sunt strălucitoare- cu inserții holografice pe margini. Datorită acestui fapt credem că produsul se va diferenția imediat de produsele contrafăcute. Sincer, ce fel de escroci aplică la hârtie holografică premium?
Și, bineînteles, că speranța cea mai de preț, este că noul sistem de închidere și schimbare al noului PopGrip/ PopTop va fi inaccesibil de scump pentru escrocii producători de contrafăcute ca să ne mai copieze și să facă abstracție de patentele PopSockets sau de mărcile înregistrate.
Până atunci noi ne bucurăm să facem parte din familia PopSockets, să creștem odată cu produsele, cu brandului și mai ales, să aducem românilor aceste produse inovative și de calitate.
Articol inspirat de aici: https://medium.com/thinking-in-circles/https-medium-com-thinking-in-circles-why-did-we-redesign-our-packaging-5d666a4a3c61