În spatele cortinelor. Află mai multe despre inventatorul PopSockets, distribuitor și produse…

Summit-ul distribuitorilor Popsockets de la Helsinki

PopSockets a apărut în realitate când un profesor de filozofie, numit David Barnett, a decis sa își lipească pe spatele telefonului, pt ca avea tot timpul cablurile de la casti încâlcite, două butoane pentru pânză uriașe (urate).

Ei bine, este suficient să spunem că l-a cucerit utilitatea celor doi nasturi și după ce și-a perfecționat invenția pentru a fi soluția finală pentru toate problemele sale legate de smartphone, 12 prototipuri mai târziu, a lansat în sfârșit prima sa campanie Kickstarter în 2012.

După ce și-a pierdut locuința în focurile sălbatice din Colorado, și-a folosit banii de asigurare pentru a transforma într-adevăr produsul, iar din acel moment, restul este istorie.

PopSockets a apărut în realitate când un profesor de filozofie, numit David Barnett, a decis sa își lipească pe spatele telefonului, pt ca avea tot timpul cablurile de la casti încâlcite, două butoane pentru pânză uriașe (urate).

Ei bine, este suficient să spunem că l-a cucerit utilitatea celor doi nasturi și după ce și-a perfecționat invenția pentru a fi soluția finală pentru toate problemele sale legate de smartphone, 12 prototipuri mai târziu, a lansat în sfârșit prima sa campanie Kickstarter în 2012.

După ce și-a pierdut locuința în focurile sălbatice din Colorado, și-a folosit banii de asigurare pentru a transforma într-adevăr produsul, iar din acel moment, restul este istorie.

De când a început să distribuie aproximativ 30.000 de PopSockets din garajul său în 2014, timpurile s-au schimbat, fondatorul, creatorul și președintele Popsockets, David are acum peste 160 de angajați in întreaga lume care lucrează pentru a distribui produse în peste 50 de țări din întreaga lume. Popsockets au vândut de atunci 200 de milioane de unități, iar România se bucura sa fi participat la acest număr impresionant.

Fanii PopSockets sunt atât de recunoscători că au un produs accesibil și autentic, care poate funcționa cu diverse întrebuințări all-in-one, încât Barnett ne-a spus ca primeste mailuri de mulțumire de la fanii produselor sale în mod regulat.

Se pare ca după ani de la invenția sa, planeta întreaga cunoaște aceste butoane de telefon, dacă nu le folosește, atunci sigur a văzut undeva sau la cineva. Dacă de-a lungul timpului modelele clasice de PopGrip au fost cele mai vândute, odată cu anul 2019 cand PopGrip Swap a luat locul celui clasic, am accesat un nou target, bazat pe fashion și stil personal, în raport cu idea de achiziție bazata pe funcționalitate.

Care este cel mai recent fenomen Popsockets acum? Sunt produsele premium și produsele personalizate. Produsele premium pentru ca targetul este schimbat, și doritor de a investi într-un model superior ca design, dar și ca urmare a faptului ca sunt deja consumatori de ani de zile și acum privesc produsele Popsockets ca un produs natural, dar ce ofera un stil unic lor și telefonului lor.

Pentru produsele personalizate, lucrurile sunt și mai ample, pentru ca piața este în căutare de noutate și utilitate, iar Popsockets a câștigat acest renume în anii sai pe piața, atfel ca acum este în topul marilor corporații internaționale de merchandise (Oreo, Milka, Stimorol, Gsk etc).

Cum vă puteți încuraja clienții și angajații să se alăture fenomenului?

Uneori, ca oamenii să încerce produsul tău poate fi cel mai bun marketing în sine. Conform Marble Head Marketing, PopSockets sunt in trend chiar acum și din motive întemeiate!

– Sunt un instrument extrem de funcțional pentru singurul lucru pe care majoritatea oamenilor nu-l lasă niciodată acasă, ba chiar mai mult este o parte integrantă a fiecărui individ în secolul nostru, telefonul.

– Sunt relativ ieftine.

– Brandul sau mesajul pot fi pozitionate la vedere si au o vizibilitate mare.

– vor fi văzute de sute, ba chiar mii de persoane. Un logo pe spatele unui telefon, nu doar ca atrage priviri, dar este o dovada a încrederii pe care purtător o acorda brandului. Încrederea în Popsockets și beneficiile lui se transfera odată cu fiecare utilizare.

-De asemenea, sunt suficient de ușoare pentru a face „pop” într-un plic si pot fi trimise prin poștă, pot fi astfel un stimulent promoțional excelent pentru campaniile de marketing online.

Lucrul cel mai fain despre PopSockets este că sunt atât de personalizabile, iar acest lucru înseamnă că este ușor să faci echipă cu vedete mari pentru a crea un design, o gama speciala pentru influenceri, specific, care poate fi folosită pentru a atinge o bază de urmăritori deja loiali și dacă a funcționat pentru David Barnett în nenumărate rânduri, în diverse campanii de asociere care au făcut celebre Popsockets, poate funcționa și pentru tine!

Noi, echipa Popsockets România, suntem de 5 ani alături de brandul Popsockets, de pe timpul când existau maxim 100 de poze cu Popsockets pe tot Google-ul și nu erau nici copiate de chinezi… Anii au trecut, astăzi avem peste 500 de magazine partenere în toată țara, iar în perioada următoare ne cream un focus din lansarea categoriilor noi de produse ( PopThirst, PopOpener, Poplips, PopSlide, etc) pe alte nișe. Însă în principal ne vom axa pe produsele personalizate și avem în plan elaborarea unui concept de magazin 100% dedicat Popsockets cu personalizare directa a tuturor gamelor de produse, urmând sa oferim și francize.

In ROMÂNIA Narcisa Christiansen este cea care a adus brandul și CEO-ul companiei, urmata de Elena Bucur, COO și responsabil de vânzările B2B.

Incepand cu inceputul anului 2020, România a devenit un HUB pentru Ungaria, Bulgaria, Slovenia si Republica Moldova, astfel că, platformele online au devenit active pe timpul Covid, urmate de cativa distribuitori locali.

“ Criza Covid ne-a ajutat să creștem online cu peste 180%, doar ca piața de retail, care ne era majoritară, ne-a tăiat elanul de dezvoltare internațional. Focusul în această perioadă, ne-a fost reorientat către produsele promoționale, unde proiectele au ramas valide și ba chiar, rezultatele au fost incrementale. Avem însă speranțe, că odată cu venirea toamnei piața va deveni stabilă în toate aspectele ei. O asteptăm cu multe produse noi și energie constructivă.” – Narcisa Christiansen, 22.06.2020.

Meniu

Profită de 10% reducere

la următoarea ta comandă!

Abonează-te la newsletter și primești un cupon cu 10% reducere pentru următoarea comandă! Completează formularul de mai jos cu datele cerute.